Wednesday 2 April 2014

ELOKNYA ABANG NON DISIPLINKAN SI TIAN CHUA NIH...

Mulut Tianchua ini memang wajar di cili api jika beliau seorang yang kononnya menghormati demokrasi di Malaysia, wajarkah Pakatan Pembangkang gagal menakluk Malaysia dengan pelbagai tuduhan dan cara kotor pada PRU13 lepas kali ini bersedia untuk mengulingkan pemerintah?!
Dimanakah letaknya akal fikiran seorang yang kononnya berjuang untuk demokrasi sedangkan mulut tak berhenti dari hari pertama kalah hingga kini duk menghasut rakyat?
Jika Karpal Singh diheret kemahkamah akibat kelancangan mulutnya hingga disabitkan bersalah..Bagaimana pula dengan Tianchua?!

cerita selanjutnya, korang kena (klik) sini

Huh.. Dulu masa Lahad Datu diceroboh sehingga mengorbankan nyawa beberapa pegawai dan anggota polis dan tentera, dia kata semua ni sandiwara UMNO. Sandiwara kebendenya. Keranda tu mendenya? takkan ada patung kot kat dalam tu?

Ni dah pulak nak cuba gulingkan kerajaan pusat.. kain sendiri koyak, tak nampak. kain orang lain koyak sikit, udah canang satu dunia... Tu la. Abang Non.. Tolong la disiplinkan dia nih. Tak pun, suruh Tian Chua masuk sekolah balik. Masuk TADIKA pun tak pe. biar dia tau disiplin sikit. Kalau boleh, Abang Non pun masuk sekali. Baru la tau apa itu disiplin....

No comments:

Post a Comment