Wednesday 16 April 2014

BERAKHIRNYA RIWAYAT KARPAL SINGH DI BUMI PERAK

  

Pagi tadi masa RFZ tengah bersiap nak pegi keje, RFZ terdengar berita kemalangan kat highway Tapah. Ingatkan sia. Rupanya KARPAL SINGH (MP Gelugor merangkap Pengerusi DAP).  Karpal terlibat dalam kemalangan yang mengorbankan nyawanya di Kilometer 306.1 Lebuhraya Utara Selatan menghala ke arah utara berhampiran Gua Tempurung kira-kira jam 1:30 pagi ni.


Mayat Karpal Singh


Turut terkorban, P.A beliau iaitu Micheal Cornandez, manakala anaknya dan pemandunya dilaporkan cedera parah. RFZ difahamkan kemalangan berlaku apabila Toyota Alphard yang dinaiki oleh Karpal melanggar sebuah lori yang cuba menukar laluan tanpa memberi signal.


beginilah keadaan kenderaan yang dinaiki oleh Karpal Singh
Karpal dipercayai dalam perjalanan dari Kuala Lumpur ke Pulau Pinang kerana perlu menghadiri satu kes mahkamah mati di tempat kejadian akibat kecederaan yang amat parah.



Bagi RFZ, mungkin ini satu karma buat Karpal. Sebab apa? Sebelum ni, dia pernah menghina agama Islam dan Orang Melayu. Siap keluar statement  " An Islamic state? Over my dead body first.."



Bukan tu je..Malah dengan berani dan angkuhnya, dia menyaman DYMM Sultan Azlan Shah yakni Sultan Perak. Akhirnya apa jadi? Riwayat Karpal Singh berakhir di bumi Perak..

Pada RFZ, sebenarnya Allah dah bagi peluang kedua pada Karpal untuk hidup, tapi kakinya ditarik dan menjadi lumpuh. Tu pun masih buat onar...

Apa pun, RFZ ucap takziah kepada keluarga Karpal. Dan kepada orang-orang PAS, ini lah peluang anda untuk melaksanakan hukum hudud....


No comments:

Post a Comment